dimarts, 2 de setembre del 2008

Time goes by so slowly...

Hola!
Estem a dia 2 de setembre, no tinc destinació, i el temps ja comença a passar molt lentament...! Després de unes bones, i merescudes, vacances, confiava en incorporar-me des del inici, però no ha pogut ser.
Divendres passat vaig estar als nomenaments d'agost, moltíssima gent, pésima organització, com ja es habitual al SSTT de Barna Comarques. Aquest any ens citaren a l'aula magna de la Facultat de Dret. En teoria l'acte començava a les 10:00 però un error informàtic ho va impedir, i s'acumularen fins a 3 hores de retards.
A la meua especialitat, Geo-hist, estaven convocats fins al 17800, més o menys, per a unes 20 vacants, de les quals només 4 o 5, ara no recorde bé, eren a jornada sensera, i la resta mitjes jornades. Així doncs convocaren, en un càlcul aproximat, a 4 vegades més de la gent necessaria per a cubrir les vacants, ens tingueren 5 hores esperant per a no res a la majoria. Al menys aquest any passen llista de la gent que va i els que no s'han presentat els fan fora.
Així doncs a esperar, cosa que no m'agrada gens, tinc ganes de tornar a la feineta, si es possible a un insti, i sino a un cole, pero promte. L'any passat vaig incorporar-me el dia 20, i no se pq, em sembla que aquest amb un número molt més baix, trigaré més en començar a treballar.
El temps ho dirà.
Fora de l'espera i en l'aspecte positiu de les vacances dir-vos un parell de coses:
Al juliol vaig fer un curs de formació del professorat que per fi m'ha aportat coses útils! El curs era "Didàctica del Franquisme", organitzat per l'ICE de la UB, amb Carme Molinero y Pere Ysas, al front, la veritat es que el recomane si tornen a fer-ho, molt interesant.
Per últim un consell, visiteu Croàcia, un país molt bònic encara assequible en quant als preus, aigües cristalines, platges d'ensomni, molt bona gastronomia... , recomendable al 100%!