dilluns, 22 de setembre del 2008

So slowly, slowly.....

Hola!
Uff comence a desesperar-me! Dijous passat vaig tornar als nomenaments... de Primària! Aquest curs confiava en poder donar classes a Secundària, d'allò que he estudiat o similar, coses per a les que estic preparades, però sembla que de moment no serà així.
No vaig agafar cap sustitució, només quedaven mitges jornades quan em va tocar escollir però demà he de tornar i segurament agafe alguna coseta ja que en Secundària la cosa està molt parada.
De totes maneres és indignant el tracte del Departament cap als professors que tenim disponibilitat de Primària, ens tracten com als últims monos. Es normal que la gent de Primària puga escollir abans que nosaltres, però no ho veig tan clar que ni els provisionals, ni els que tenen el sstt com a segona opció també passen per davant nostre!
La majoria de nosaltres portem dos cursos o més donant classe a Primària, hem fet el CAP, hem fet el curs de reciclatge per a Primària i ens tracten quasi com a la merda. Sense drets, perque si et queixes a més te fan un "numerito".
De totes maneres jo ja estic fart d'estar a casa, i el meu compte corrent comença a patir, així que espere que demà puga afagar alguna coseta i tornar al cole..., de pensar que tenia possibilitats d'una vacant per a tot el curs en Secundària a mendigar una sustitució en Primària... sad but true!
I tú, què em contes?