diumenge, 21 de desembre del 2008

BON NADAL!


Hola!
Ja estic a casa per a passar els Nadals, només volia desitjar a tots i totes que passeu per aquest petit raconet del ciberespai unes bones festes i una feliç entrada d'any.
En tornar al treball neomaestrillo tornarà amb les seues peculiars visions del món educatiu, les seues vivències i per damunt de tot el seu desig d'aconseguir una plaça com a funcionari en el 2009.
Així doncs disfruteu d'aquests dies intentant no caure en l'emotivitat barata i el consumisme desaforat, només intenteu ser feliços!
BON NADAL!!


3 comentaris:

Anònim ha dit...

ja t'he pillat jejeje

preparat que comença l'època del calçot i tenim que fer un duelo a muerte

Esther Cerro ha dit...

Hola qué tal!
he descobert des d'avui uns quants punts de contacte amb el món del "professor que exerceix", encara que sigui de substitut!
Jo encara ni m'he pogut apuntar a llistes i estic preparant la oposició... em queda molt, però també he recorregut molt!
A partir d'avui, et llegeixo i vaig agafant idees.
Gràcies!!!

Neomaestrillo ha dit...

Hola Esther!
Per a qualsevol dubte que tingues de les opos, no dubtes en preguntar!
Benvinguda al club!