dijous, 11 de desembre del 2008

La Secundària haurà d'esperar...


Hola companys/es!
He trigat en actualitzar, ho se, però no estava amb molts ànims. Després d'estar 5 dies sense treballar, del 27 de novembre fins el 2 de desembre, amb el pal que fou no haver estat convocat pels nomenaments de Secundària del dia 1 de desembre, vaig poder agafar un CEIP als del dia 2, això si, una mica lluny, a 57 km, en un principi es suposava que estaria fins després de vacances, però la titular tenia moltes ganes de treballar i tornar i va demanar l'alta voluntària (funcionària amb dolors d'esquena i embarassada, jo pensava que em quedaria tot el curs però no, i en el fons estic content, això llança sorra damunt dels tòpics!).
Vaig demanar que tornés un dimecres per poder anar-hi als de Secundària, però tampoc vaig estar convocat per als de ahir, dia 10, (això si cobraré el pont!) i hui era poc optimista, ja coneixia el que va passar dimarts i pensava que marxaria ja cap a València i no cobraria el Nadal...
Però no ha sigut així! I dic que no tenia gaire esperances perqué es nota la quantitat de metres de Barna Ciutat que s'han canviat al SSTT de Barna Comarques, ara quan convoquen mestres de Primària diuen molts, i abans eren cap o un parell com a molt. Evidentment el que primer ha desaparegut han sigut els pobles de la rodalia de Barna: Hospitalet, Badalona, Santa Coloma..., però també sorpreses com Balsareny o Vic, llocs als que francament molta gràcia anar no em feia.
Així doncs quan arribat el torn als de segona opció ja no tenien res prop de Barna i només un parell s'han afagat cosetes, deixant-nos als de Secundària la quantitat de 8 places (per a les quals hi havia convocades unes 30 persones o més!). I el millor de tot, l'opció que jo volia des d'un primer moment encara estava disponible, no m'ho podia creure!
D'aquesta manera he pogut triar-la i fins final de curs seré tutor de 2n a una escola rural, torne als meus inicis. Ben cert que aquest any tenia la il·lusió de treballar en Secundària i portar les Ciències Socials a les ments adolescents, despertant les seues capacitats de raonament i crítica, però per aixó ja tindré temps el curs vinent.
Ara ja no he d'estar patint per quan acabe una sustitució, si cobraré els caps de setmana, les vacances, el juliol...., ara ja tinc una tranquilitat i un equilibri i podré planificar-me la preparació de les opos, de moment mantindran les 200 places previstes per a Geo-Hist i això sempre motiva. Aquest any ha de ser el meu any, jo crec que a la tercera convocatòria ja toca, no?
En fi, que malgrat una certa decepció, estic més que content, estabilitat i pel que sembla bon rotllo a l'escola. En tornar de vacances serà el moment de ficar-se a estudiar.
I tú, què em contes?

2 comentaris:

Im-Pulso ha dit...

Espero que encertis i aquest, el 2009, sigui el teu any.
Salut.

Sergi ha dit...

Però si ja tens estabilitat fins final de curs !!! Què més vols? Una estabilitat que et porta a preparar-te opos i tot.

Altres, ni feina, ni opos...

Certament, aquest món està sent massa trasvalsador per mi. Però tal i com estan les coses, crec que no toca altre opció que tirar endavant amb la decisió pressa però si això m'ho expliquen abans de començar, potser ni començo.

Felicitats pel nomenament i que estiguis molt a gust.