dilluns, 3 de desembre del 2012

Propòsits de Nadal!

Records de feina

Som i serem! El què? Això ja no ho se! Les últimes entrades d’aquest bloc, malgrat el temps que transcorregut, n’eren profètiques! Hui puc dir que sóc un docent sense treball, que no tinc alumnes que atendre, ni exàmens per corregir. Hui sóc un retallat, un aturat més que engruixa les xifres d’aquest estat! A pels 7.000.000 milions!!!

Algunes coses, però, han canviat: he conegut a una xica meravellosa que m’estima tan o més com jo a ella, trasforma la monotonia i el avorriment del temps d’atur en felicitat i benestar, ella es la meua alegria ; ja no visc a l’exili, de nou estic a València, cuidant de mon pare més que ell de mi, coses de l’edat dels dos, això pot ser el més dur, perdre la independència i la llibertat sempre costa! Per últim, i el més preocupant, m’he engreixat, ja tenim una edat i les lesions no perdonen!

Ja fa dies que em rondinava pel cap l’idea de tornar a escriure, encara no se si aquesta vegada seré més constant a l’hora d’actualitzar o si una vegada més, prompte ho deixaré córrer... però necessite escriure, per mi és una teràpia que a hores d’ara no puc omplir copiant notícies al facebook... necessite quelcom més íntim, on tingui que preocupar-me per la llargària!

Pot ser tornaré a parlar d’educació, de política, d’economia o de mi mateix! Pot ser acabaré parlant de trivialitats, no ho se... ja es veurà. Al cap tinc unes quantes idees, espere desenvolupar-les! D’ací a finals d’any tornaré tinc el propòsit de deixar com a mínim un parell de reflexions que espere trobeu interessants. L’únic que tinc clar és que segurament escriure en català, ací a València no tinc moltes ocasions per parlar-lo així que vull fer-lo servir per no oxidar-me massa!
De moment, per mentalitzar-me us deixe aquesta entrada, un aspecte renovat i una llista d'enllaços actualitzada.

Fins llavors, us desitje el millor!
Salut! (i III República)

I tu, què em contes?