diumenge, 5 d’octubre del 2008

Living the catalonian way of life!


Hola!
Aquests primers dies a l'escola han estat bé, ha sigut com tornar a la primera escola on vaig donar classe, un poble petit, un cole petit, una classe petita, alumnes ben educats per norma general i molt bon rotllo amb els companys i companyes que encara sòn conscients que estaré poquets dies fan tot el possible per integrar-te en el grup i t'ajuden en tot el possible.
Aquests dies també els he aprofitat per a tornar a instalar-me en el meu antic pis, es com tornar al passat però en millors condicions, ara tinc una habitació més gran, estic a l'espera de portar-me una tauleta i una cadira per estudiar de cara a les opos.
I així han anant passant els dies, deprenent el nom dels alumnes, buscant la manera de comunicar-me amb ells, mai abans he tingut un primer, en definitiva, anant fent a poc a poc, i en acabar l'escola doncs comprant tot allò que em feia falta al pis, des d'unes sabates d'estar per casa fins un coixí de llit (44 € em cobraren a una tenda.... es molt còmode però em sembla una barbaritat), passant pel menjar clar.
L'any passat no em vaig integrar tot el que m'haguera agradat en els costums i festes del Penedès i de Catalunya per extensió (tinc pendent tastar una calçotada!), per això aquest m'he fet el propòsit de descobrir més aquest apassionant mòn. Ahir vaig fer una vista cultural pel poble i hui he estat a Tarragona en el concurs de Castellers, de fet mai havia vist un castell humà en directe, només per la tele, i la meua paraula seria: BRUTAL!! És reialment espectacular, a més, camuflat com a suporter dels Castellers de Vilafranca he disfrutat de la gran victòria d'aquests, doblant casi en puntuació als segons (la Vella de Valls, crec).
Demà a tornar a la feina i a esperar la reincorporació cap a finals de setmana de la titular, a veram si la borsa de Secundària es mou i per fi puc donar classe al institut!
I tú, què em contes?